Menu
  • Oferta edukacyjna
  • Szkoły językowe i uczelnie
Informatyka na czasie ZP
Aktywna Tablica 2022-Beneficjenci_PP
Łatwo i szybko wyszukaj materiały do zajęć
Część
Wszystkie części
Rozdział
Wszystkie rozdziały
Temat
Wszystkie tematy
Materiały dla nauczyciela (980)
Kategorie
 
  • Dokumentacja nauczyciela
  • Prowadzenie lekcji
  • Do wysłania uczniom
  • Materiały prezentacyjne
Filtry
Filtry
Dokumentacja nauczyciela
Prowadzenie lekcji
Do wysłania uczniom
Materiały prezentacyjne
data: najnowsze
\ Część 2 \ 1. Arkusz kalkulacyjny i bazy danych \ 2. Wyciągamy wiedzę z danych
Film „Tworzenie tabeli przestawnej”
\ Część 1 \ 4. Strony WWW i grafika komputerowa \ 12. Grafika 2D i 3D
Film „Fotomontaż w programie GIMP”
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 11. Sterujemy robotem
Film "Symulacja mikrokontrolera micro:bit w środowisku Microsoft MakeCode"
00:01:44
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 13. Grafiki informacyjne
Film "Tworzenie prostych infografik w programie Microsoft PowerPoint"
00:06:48
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 11. Sterujemy robotem
Film "Przykładowe zadanie w środowisku VEXcode VR"
00:05:12
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 11. Sterujemy robotem
Film "Symulacja robota w środowisku VEXcode VR"
00:04:00
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 11. Sterujemy robotem
Film "Przykładowe zadanie w środowisku OpenRoberta Lab"
00:05:43
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 11. Sterujemy robotem
Film "Symulacja robota EV3 w środowisku OpenRoberta Lab"
00:02:12
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 11. Sterujemy robotem
Film "Przykładowe zadanie w środowisku Microsoft MakeCode"
00:06:44
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 12. Sztuka publikowania w sieci
Film "Nagrywanie ekranu z wykorzystaniem usługi Microsoft Stream"
00:01:38
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 12. Sztuka publikowania w sieci
Film "Projektowanie grafiki i korzystanie z szablonów w programie Canva"
00:03:12
\ Część 3 \ 1. Algorytmika i programowanie w języku C++ \ 1. Algorytmy na tekstach
\ Część 2 \ 1. Arkusz kalkulacyjny i bazy danych \ 1. Jak pobierać dane do arkusza kalkulacyjnego
\ Część 1 \ 2. Edytor tekstu i prezentacje \ 6. Rozbudowane dokumenty tekstowe
\ Część 3 \ 2. Algorytmika i programowanie w języku Python \ 6. Algorytmy na tekstach
Podgląd

17 kB

Pliki
\ Część 3 \ 1. Algorytmika i programowanie w języku C++ \ 1. Algorytmy na tekstach
Podgląd

17 kB

Pliki
\ Część 2 \ 2. Algorytmika i programowanie w języku C++ \ 8. Czy ta liczba jest pierwsza?

622 B

Rozwiązania zadań